תפריט נגישות

סמ"ר עמית טל-און ז"ל

עמית טל-און
בן 21 בנפלו
בן זהבית ואילן
נולד בירושלים
בא' באייר תשנ"ז, 8/5/1997
התגורר במודיעין
התגייס ב-דצמבר 2015
שרת בחיל הקשר והתקשוב, חיל שריון פלחי"ק 401
נפל בעת שירותו
בכ"ג באייר תשע"ח, 8/5/2018
מקום קבורה: מודיעין
חלקה: 1, שורה: 5, קבר: 1.
הותיר: הורים, ואח בכור - רם

קורות חיים

עמית טל און, בן זהבית ואילן, ואח צעיר לרם. נולד בירושלים ביום א' באייר תשנ"ז. זמן קצר לאחר הולדתו עברה המשפחה להתגורר בעיר מודיעין. עמית למד בבית-הספר היסודי "עידנים", הצטיין בלימודים, אך גם אהב לעסוק בספורט, השתתף בתחרויות ריצה בנבחרת בית הספר, וזכה במספר רב של מדליות. כבר בגיל צעיר אהב לשחק כדורגל, והשתתף בחוג כדורגל כמעט בכל שנותיו בביה"ס היסודי. עמית גם אהב לצפות במשחקי כדורגל, 'ברצלונה', היתה הקבוצה המועדפת עליו ובשנת 2007 הגשים חלום, כשביקר בטיול משפחתי, במגרש 'קמפ נואו'.

בבית הספר התיכון עירוני א', למד עמית בכיתת מדעים מוגברת, הוא אהב את שיעורי הביולוגיה, מתמטיקה ואנגלית, בזמנו הפנוי שיחק רבות במחשב ובסוני, אהב לצפות בסדרות אנימה יפניות, ולקרוא ספרי מתח באנגלית. את לימודיו התיכוניים סיים עמית בציונים גבוהים מאוד. במסגרת פרוייקט 'מעורבות חברתית', עמית התנדב בתכנית לוחמי האש, לאחר שהתרשם מהקרבתם ומאמציהם בשריפה הגדולה שהיתה ב -2010 בכרמל.

בתקופה שלפני הצבא, עמית הקפיד על ספורט יומיומי ופקד באופן קבוע את חדר הכושר. הוא אהב להאזין למוסיקת רוק, וליוצרי ראפ ישראלי עכשווי. עמית התעניין בטכנולוגיה, וידע לתקן כמעט כל מכשיר טכנולוגי שנפל לידיו.

בראשית חודש דצמבר 2015 התגייס עמית לצה"ל ויועד להיות טכנאי קשר בחיל התיקשוב, הוא שובץ לחטיבה 401. בחודש מאי 2016, קיבל תעודת הצטיינות פיקודית, ובשנה זו היה לרב"ט היחידי שקיבל אות הצטיינות. חבריו סיפרו, שהיה בעל ידע טכני עצום, שחלק עימם ולכן הוא זה שנבחר לחנוך את החיילים החדשים. בזמנו הפנוי עקב מקרוב אחר ליגת ה - NBA בארה"ב, ואף השכים לפנות בוקר, כדי לצפות במשחקים בזמן אמיתי.

במכתב שכתב הרמטכ"ל למשפחה לאחר נפילתו, נכתב "מפקדיו של עמית מספרים שהיה מקצועי מאוד בביצוע תפקידו, וכי מילא את משימותיו על הצד הטוב ביותר. עמית היה אחראי על חניכת החיילים החדשים בפלוגה, ופעל מתוך אכפתיות, וחדוות עשייה. בשל כל אלו ועוד, זכה להערכת הסובבים אותו."

בן עשרים ואחת היה עמית בנופלו, ביום כ"ג באייר תשע"ח (8.5.2018). הוא הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין.

הותיר אחריו הורים ואח בכור.

בחודש מאי ניטע עץ לזכרו ב 'יער ירושלים' ע"י הקרן הקיימת לישראל.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה