תפריט נגישות

רס"ן מירב זהבי אלבז ז"ל

מירב זהבי
בת 27 בנפלה
בת פלורי ואלברט
נולדה בדימונה
בי"א בשבט תשל"ג, 14/1/1973
התגוררה באשדוד
התגייסה ב-31.7.91
שרתה בחיל הקשר והתקשוב מצל"ח 6800
נפלה בעת שירותה
בכ"ו בסיון תש"ס, 29/6/2000
מקום נפילה: כביש בית עובד-יבנה
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: אשדוד

קורות חיים

זהבי מירב בת פלורי ואלברט אלבז.

מירב הבת השניה למשפחה בת ארבעה ילדים, נולדה בדימונה. היא היתה תלמידה שקדנית ומצטיינת ולמדה בבתי-הספר היסודיים "עמי אסף" ו - "רביבים", ובי"ס העל יסודי המקיף ע"ש ליהמן. בכיתות י"א י"ב למדה במקיף ג' באשדוד, אליה עברה משפחתה להתגורר. מירב היתה קשורה מאוד למשפחתה, ושימשה אוזן קשבת לחברותיה. היא היתה מרגיעה אותן והן נהגו לומר שהיא בעצם הפסיכולוגית שלהן.

היא היתה ממושמעת, שקטה וצנועה, הסתפקה במועט והיתה שמחה בחלקה. תחביבה העיקרי היה קריאת ספרים, להם הקדישה את זמנה הפנוי.

מירב התגייסה לצה"ל ביולי 91 ולאחר סיום קורס צפתיו"ת הוצבה לחיל מודיעין. לאחר שסיימה קורס קצינות קשר ואלקטרוניקה במאי 1992, שימשה בתפקידי פיקוד שונים וראתה בשרותה הצבאי שליחות, בה נשאה במסירות ואהבה.לכן היה זה אך טבעי שבחרה בשירות קבע כדרך חיים, וזאת בעקבות אביה ואחיה.

מירב, הטביעה את חותמה על סביבתה. היא הפגינה נועם הליכות ונחישות בצד כוח רצון, מנהיגות ודרך ארץ.

היא היתה קצינה למופת ובעלת רמת אישיות גבוהה, היא לקחה על עצמה אחריות, ידעה לעמוד בלחצים ולכן היתה מבוקשת לתפקידים אחראיים. היא הפגינה יחס אישי חם לסובבים אותה ורקמה מערכות יחסים מיוחדות עם פקודיה, עמיתיה ומפקדיה, והיתה אהודה על כולם.

בתפקידה האחרון שימשה כראש מדור מחשבים ונטלה, בין היתר, חלק בפינוי לבנון. ביולי 1998 נישאה מירב לגולן זהבי ובספטמבר שנה אח"כ ילדה את בנה שניר.היא חייתה חיי משפחה מאושרים, שנתיים של ירח דבש, ותכננה משפחה גדולה.

כשחזרה מהעבודה נהגה להתנתק ממנה ולהקדיש את כל זמנה לבנה ובעלה. המשפחה היתה מרכז חייה האישיים. היא היתה רעיה ואם למופת ושילבה בין חיי משפחה, קריירה צבאית ולימודים באוניברסיטה הפתוחה. חודשיים לאחר נפילתה הייתה מירב אמורה לקבל תואר ראשון במדעי המדינה.

רס"ן מירב נפלה בעת מילוי תפקידה והיא בת 27 שנים. מירב נהרגה בתאונת דרכים קטלנית כשנהגה ברכבה הצבאי, בדרכה לבסיס בו שירתה. היא הובאה למנוחות עולמים בחלקה הצבאית בבית - העלמין באשדוד בתאריך 29.6.2000.

יהי זכרה ברוך

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה