תפריט נגישות

רב"ט רוני מכלוף בוני ז"ל

רוני בוני
בן 19 בנפלו
בן דינה ואליהו
נולד בגילת
בל' בניסן תשכ"ד, 12/4/1964
התגורר בגילת
התגייס ב-אוגוסט 1982
שרת בחיל הקשר והתקשוב גד' 481
נפל בעת שירותו
בט"ו בתמוז תשמ"ג, 26/6/1983
מקום נפילה: מחסום ארז
באזור רצועת עזה
מקום קבורה: מושב גילת
הותיר: הורים שלושה אחים ואחות

קורות חיים

בן דינה ואליהו, נולד ביום ל' בניסן תשכ"ד (12.4.1964) במושב גילת שבנגב. רוני החל לימודיו בבית-הספר "נחלים", והמשיכם בחטיבת הביניים ובתיכון. בתקופת לימודיו הוא הרבה לעזור להוריו, בעלי משק חקלאי.

באוגוסט 1982 התגייס רוני לצה"ל, עבר אימוני טירונות וקורס אלחוטאים והוצב לשרת כאלחוטאי בבסיס צבאי בנגב. בהמלצת מפקדו הוא עלה לדרגת רב"ט. בהמלצה נאמר: "רוני חייל טוב, המנסה להשתלם מבחינה מקצועית ולשפר את רמתו. הוא חייל ממושמע".

ביום ראשון ט"ו בתמוז תשמ"ג (26.6.1983), אחרי שהתנדב למלא תפקיד תורן בבסיס בחופשת השבת, יצא רוני לביתו לחופשה. הוא נסע ברכב צבאי, יחד עם עוד שני חיילים. בדרך מעזה, ליד מחסום ארז, התנגשה המכונית שבה נסע במשאית שבאה מולה. שלושת החיילים נהרגו. ביניהם היה רוני. בן 19 שנים הוא היה במותו.

רוני הובא למנוחות בבית-הקברות במושב גילת. הוא השאיר אחריו, הורים שלושה אחים ואחות.

מפקד יחידתו כתב עליו במכתב למשפחתו: "רוני, צעיר לימים, אבל חייל למופת, אהוב על חבריו, בשל תכונות האנוש הרבות שהיו לו. היה חייל אחראי ומסור, נערץ על מפקדיו. סמכנו עליו ובטחנו בו, ואף רצינו לקדמו בסולם הדרגות ובתפקידים בכירים יותר. הוא היה ראוי לכך. לא היססנו להטיל עליו משימות ותפקידים, מפני שידענו כי הוא יבצע אותם באופן הטוב ביותר".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה