תפריט נגישות

סמל אברהם (אבי) פנחסי ז"ל

אברהם פנחסי
בן 20 בנפלו
בן רחל ויוסף
נולד בתל אביב
בח' באלול תשכ"ה, 5/9/1965
התגייס ב-יולי 1983
שרת בחיל הקשר והתקשוב בה"ח 6822
נפל בעת שירותו
בכ"ט בסיון תשמ"ה, 18/6/1985
מקום קבורה: חולון

קורות חיים

אבי נולד ב-5 ספט' 1965 בשעה טובה נולד לנו בן, אחרי בת בכורה מה היתה השמחה, הברית היתה בבית, השמחה היתה גדולה.

כשהלך לגן היתה אחותו לוקחת אותו לגן ומחזירה אותו. כשאבי גדל והיה בן 9 שנים נולד לו אח, מה רבה היתה השמחה ולאחר שנה נולד עוד בן. עכשיו המשפחה היתה עם 4 ילדים: 3 בנים ובת אחת.

אבי גדל ולמד בבית-ספר יסודי "הירדן" המורים אהבו אותו. כשסיים כיתה ח' הלך לבית הספר "אורט" בת"א שנתיים לאחר מכן הלך לפנימיית תל-השומר.

בבית אהבה אותו כל המשפחה הוא ידע להעניק אהבה וחום העזרה שלו היתה מעל ומעבר. תמיד עזר להורים, היה מוכן לכל עזרה. היה בחור סימפטי נוח לבריות שונא ריב, עניו, צנוע, נחבא בין הכלים.

פעם כשהיה יום-האם רצה לשמח את ההורים שטף את הבית, הדיח את הכלים, קנה פרחים והניח אותם באגרטל. ההורים חזרו מהעבודה וממש הופתעו.

אהב עיתוני ספורט היה מעודכן במה שקורה בליגות בכדורגל ובכדורסל.

כשהתגייס שמח מאוד. עשינו לו מסיבה משגעת עם המון ידידים וקרובי משפחה. הגיוס היה ביולי 1983 (לפני שהיה בן 18) הוא תמיד אמר: "אתגייס מוקדם אסיים מוקדם".

בצבא המפקד והרסר"ית היו מרוצים ממנו עד שמים, הוא עשה את המוטל עליו ללא כל דופי. הוא שירת שנתיים בצבא (עד שקיבלנו את הבשורה המרה).

באו מקצין העיר 3 אנשים שמתוכם היה גם רופא, קראנו, יום זה יום שחור. היינו כל המשפחה בהלם (הוא נפל ביוני 1985) לא הספיק להתחתן ולהקים משפחה. לנו חסר מאוד הבן והאח האהוב שדאג לזולת ונתן חום ואהבה. הוא לא ימוש מזיכרנו לעד.

יהי זכרו ברוך.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה