תפריט נגישות

רס"ן אלון גלגיסר ז"ל

אלון גלגיסר
בן 44 בנפלו
בן אהובה ודוד
נולד בראשון לציון
בכ"ה באב תשל"ד, 13/8/1974
התגורר בראשון לציון
התגייס ב-26.11.1992
שרת בחיל הקשר והתקשוב מז"י 23
נפל בעת מילוי תפקידו
בד' בתשרי תשע"ט, 13/9/2018
מקום קבורה: ראשון לציון
חלקה: 10, שורה: 5, קבר: 1.
הותיר: אישה- רויטל, בן ובת- סער חיים ועילית, הורים ושתי אחיות- חיה שפרה וליהיא

קורות חיים

בן אהובה ודוד. נולד ביום כ"ה באב תשל"ד (13.8.1974) בראשון לציון. ילד שני במשפחה, אח של חיה וליהיא.

אלון גדל בראשון לציון. ב-1981, כשהיה בכיתה ב', עברה משפחתו לשומרון והייתה ממייסדי היישוב בית אריה. בשנים הראשונות, עד שהגיעו ליישוב עוד ילדים, היה הוא התלמיד היחיד בכיתה והמורות לימדו אותו בשיעורים פרטיים.

עד כיתה ח' הוא למד בבית הספר "יהושע גן" בבית אריה, אז עבר ללמוד ב"תיכון מקיף" ביהוד, בו סיים י"ב כיתות.

אלון היה ילד נעים הליכות, תלמיד טוב שאהב לעזור לחבריו בכל צורך. בזכות שלל תכונותיו הטובות היה אהוב על כל חבריו ומוריו. בתיכון הצטרף לקורס מדריכים בבית הספר הארצי להדרכה, ובמהלך הקורס הוכיח את עצמו כצעיר רציני ואחראי. הוא אהב בעלי חיים וטיולים בטבע, בחופשות טייל עם החברה להגנת הטבע. בבית, בשעות הפנאי שיחק במשחקים שונים, במיוחד אהב לשחק שחמט.

ביום 26.11.1992 התגייס לצה"ל, לחיל הקשר והתקשוב.

בתום שירותו הסדיר, אותו עשה בעיקר באילת, החל ללמוד באוניברסיטה קרימינולוגיה ותקשורת.

במהלך לימודיו באוניברסיטת תל אביב הכיר את רויטל, סטודנטית לקרימינולוגיה ופסיכולוגיה. כשסיים את לימודיו עבד כמנהל תפעול ב"סינרמה" בתל אביב ואז חודש הקשר ביניהם, סיפרה רויטל: "היינו בשיעורים חופפים מדי פעם ותמיד זכרתי שהיה מאוד מסודר בלימודים, אחד שמסכם חומר מעולה... כאשר הייתי לקראת המבחנים הסופיים יצרתי איתו קשר בבקשה לקבל את הסיכומים שלו. כאן, כבר שנינו היינו פנויים ולא בזוגיות, אך עדיין לא חשבתי עליו במושג רומנטי כלשהו... אלון, עם טוב ליבו הרב אותו גיליתי מהר מאוד, שמח לעזור לי ואפילו טרח להביא לי את הסיכומים למקום עבודתי בנמל התעופה בן-גוריון. בדיעבד הבנתי שמצאתי חן בעיניו. ואז הכול התחיל... הוא התקשר אליי, דיברנו וגיליתי בן אדם מקסים, מצחיק, שמח, חכם, רומנטי וחם. אחרי כשבוע של שיחות, הגיעה ההצעה ליציאה משותפת. (אגב, מיותר לציין שעברתי את כל המבחנים והרבה בזכות הסיכומים שהביא לי)".

השניים היו לזוג אוהב. כעבור תשעה חודשים, במהלך טיול בספרד, החליטו להינשא. "תמיד צחק ואמר 'טסתי עם חברה שלי וחזרתי עם אשתי'", כדברי רויטל. הם נישאו ביום 11.3.2002 – "זה היה היום המאושר בחיינו", סיפרה רויטל, "הכול היה מושלם, טעים ושמח. ערב מהחלומות".

לאחר שקיבל את התואר האקדמי התגייס אלון לשירות קבע בצבא. במשך שירותו עבר קורסים רבים. בסוף שנת 2003 יצא לקורס קצינים בבה"ד 1 והמשיך להשלמה חילית, אותה סיים במרץ 2004 כחניך מצטיין. בסיום קורס הקצינים שובץ בתפקידים שונים ופיתח קריירה צבאית. הוא שירת כקצין במפקדת זרוע היבשה ובמהלך שירותו התקדם לתפקיד ראש מדור, בדרגת רב-סרן.

רויטל ואלון הקימו את ביתם בראשון לציון. באוקטובר 2003 נולדה הבת עילית – אביה הוא שבחר את שמה: יחידת עילית, הטוב ביותר, המובחר שבמובחרים. כעבור שלוש שנים נולד הבן סער – את השם בחרה האם.



אלון היה בעל ואב מושלם. אבא מעורב שהיה לו קשר טוב מאוד עם ילדיו, גם אם לא היה הרבה בבית לאור תפקידו הצבאי. "החבר הכי טוב שלי", כתבה רויטל, "יחיד ומיוחד, אהוב, האבא הכי טוב ואוהב שאפשר היה לבקש לילדים שלנו". חיי המשפחה כללו הרבה טיולים בארץ עם חברים וטיולים משפחתיים בחו"ל – ביוון, בצפון איטליה, בצרפת ובספרד.



אלון היה פרפקציוניסט, ועם זאת צנוע ושקט – כאשר בשקט שלו עשה המון. אדם שאהב את הצבא ואת ארץ ישראל, מוקף בחברים ומוערך על ידי הסובבים אותו. טובת האחר עמדה לנגד עיניו בכל עת. בכל מקום אליו הגיע הטביע את חותמו, כל מי שנתקל בו זכר אותו לטובה.



בינואר 2015 התגלתה אצל אלון מחלת הסרטן. אז החלה התמודדות ארוכה וקשה של המשפחה כולה, שנמשכה ארבע שנים. לאורך שנות ההתמודדות השתדלה המשפחה לנהל חיים רגילים והוא המשיך בעבודתו. בקיץ 2018 הם אף נסעו לטיול משפחתי בספרד.



רב-סרן אלון גלגיסר נפל בעת מילוי תפקידו ביום ד' בתשרי תשע"ט (13.9.2018). בן ארבעים וארבע בנפלו. הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בראשון לציון. הותיר אישה, בן ובת, הורים ושתי אחיות.

על מצבתו כתבו אוהביו: "באצילות נפשך אהבתך ורוחב ליבך תיזכר בליבנו לעד".

כתבה רויטל: "אלון השקיע בנו את נשמתו, את אהבתו. המשפחה שלנו הייתה בשבילו הכול.

בתו עילית בהרבה אופנים מאוד דומה לו – שאפתנית, פרפקציוניסטית, דורשת מעצמה, תלמידה מצטיינת ויחד עם זאת מצחיקה, חברותית, חמה ואוהבת לעזור לזולת. יודעת מה היא רוצה מעצמה ומהן תכניותיה לעתיד.

גם לבן סער יש הרבה מאפיינים מאלון – הוא מאוד טוב בידיים, טכני מאוד, מבין במחשבים, אתלטי, נבון וחברותי, תמיד מוקף בחברים. ילד חם, שמח ושטותניק.

אלון. לנצח נזכור ונאהב אותך תמיד. נוח על משכבך בשלום אהוב שלנו. אתה תמיד תהיה בליבנו ובמחשבותינו ותהיה חסר לנו לעד".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה