תפריט נגישות

רב"ט אברהם מזרחי ז"ל

משפחה, ילדות ונעורים.



אברהם (אבי) מזרחי ז"ל נולד להורים רחל וחיים
מזרחי ונקרא על שם סבו מצד אביו. אבי ז"ל נולד ב-8/2/64, כ"ה בשבט תשכ"ד, בבית יולדות בכפר-סבא אך התגורר עם משפחתו בתל-מונד.
אימו - רחל, נולדה במרוקו בשנת 1942 ועלתה לארץ בשנת 1956.
אביו - חיים, נולד בתורכיה בשנת 1932 ועלה לארץ בשנת 1949.
בשנת 1959 נישאו רחל וחיים ונולדו להם 5 ילדים: חווה, הבת הבכורה. אבי ז"ל, הילד השני והבן הבכור. שלומי, הבן השלישי. לימור, הבת הרביעית. ושולי, הבת החמישית והאחרונה.
אבי ז"ל התגורר עם משפחתו בתל-מונד עד גיל 5 ואז עבר עם משפחתו לגור בנוה-נאמן, שם הלך לגן שכונתי.
כאשר הגיע אבי ז"ל לבי"ס יסודי הלך לבי"ס הדתי בנוה-נאמן (איפה שכיום התיכון הטכנולוגי). בביה"ס היה אבי ז"ל אהוב מאוד, היו לו הרבה מאוד חברים והיה מעורב בפעילות חברתית רבה.
בגילאים 10-12 עבר לגור עם דודתו במושב הדתי הזורעים הנמצא קרוב לטבריה, גם שם התאקלם יפה - מצא הרבה מאוד חברים והיה אהוב מאוד.
בחטיבת-הביניים למד אבי ז"ל בחטיבה הדתית כפר בתיה ברעננה וגם שם היה נער חברותי ומתקשר מאוד, היו לו המון חברים מרעננה ונוה-נאמן.
בחטיבה העליונה (תיכון) המשיך ללמוד בכפר בתיה. אבי ז"ל היה תלמיד טוב אך התעניין יותר בנגרות ועבודות עם הידיים. הוא הכין הרבה מאוד רהיטים וחפצי אומנות, חלקם עדיין קיימים ובשימוש בבית הוריו.
מלבד עבודות הנגרות שעשה, אהב אבי ז"ל לרקוד ואף רקד בלהקה.
במשך כל שנות ילדותו ונעוריו היה אבי ז"ל ילד עליז ושמח מאוד, הוא היה מאוד אופטימי ומלא חיים, ועם זאת רגיש ומבין כלפי המשפחה והחברים. אבי ז"ל אהב מאוד לעזור להוריו בבית, בגינה ובכלל. הוא היה בן טוב.
יחסיו של אבי ז"ל עם אחיו היו טובים ופורים, הוא היה משתף פעולה עם כל אחד מאחיו בדרך המיוחדת לו. נותן חום ואהבה, מקשיב, מתייעץ, משתעשע והכי הרבה צוחק - חיוכו הנצחי זכור לכל אחיו ונחרט חזק בזכרונם.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה